Playlista!

Mamy już ponad 350 utworów, więc koniecznie ZAJRZYJ NA NASZĄ PLAYLISTĘ!



25
Lip 2015
Pojechałem w bieszczady, bo myślałem, że będzie fajnie i chłodniej niż w mieście. I moj mózg się stopił z gorąca. Chcę zwrotu pieniedzy (i mózgu). I niech ktoś wyłączy w końcu to jebnięte słońce ;_;. Poza tym, powitajmy nową edytorkę, Arystobulos! Niech zostanie z nami długo i w ogóle. Ciastka się stopiły, mamy tylko piach, więc będzie musiała się nim zadowolić. Macie rozdziały, odezwiemy się jak będzie trochę chłodniej. ;;

Boku Girl
Tom 3 Rozdział 26 (czytaj online)

Gekiryuuchi
Tom 3 Rozdział 21 (czytaj online)

~Zupa

Komentarze

Lunk
11 Sie 2015, 00:42
Dzięki za Boku Girl i proszę o kolejne rozdziały :D
Shiinto
31 Lip 2015, 16:03
Bardzo dziękuję za Baku Girl!
I proszę i jak najszybsze kolejne rozdzialy
Raalgaza
30 Lip 2015, 20:46
A gdzie obrazek... Żartuję :P
Dzięki wielkie za Boku Girl!
Zup
28 Lip 2015, 16:56
Bogactwo, nie? Moze niedlugo bedzie natepna, bo wpadlem w trans!
Zuzke
27 Lip 2015, 23:14
Wow, druga aktualka w tym miesiącu, dzięki.
Nuko
27 Lip 2015, 14:42
Poczęstowalibyśmy ją wodą, ale wyparowała ;-; Tak samo jak inne napoje.
*Imię:
e-mail:
Powiadom mnie o nowych komentarzach.
Ukryj mój e-mail.
*Tekst: