3 komentarze

Elo elo trzy dwa zero.

Niespodzianka kurwa. Miało nie być aktualki, ale jednak będzie! Bo Bakłażan mi zrobił turbo korektę Tomoko! Brawo dla niej! No i w końcu doczekaliście się Molestera! Wielki finał już niebawem!
Poza tym, w końcu mam przyjemność powitania kolejnego członka ekipy – brawa dla pana Wasilieva! No, dość pierdolenia, macie tu memik skradziony z internetu oraz dwa pachnące świeżością rozdziały!

It’s not my fault that I’m not popular
Tom 10 Rozdział 90 (czytaj online)

Molester Man
Tom 1 Rozdział 20 (czytaj online)

5 komentarzy

BIG BRAIN

EJ WŁAŚNIE WPADŁEM NA COŚ GENIALNEGO. Wiecie, że mamy facebooka nie? Aktualnie leży martwy, (bo Mrina wyjebała się na Kamczatkę, a Dracolih ma sesje (ma tę samą wymówkę od 7 lat)), ale zawsze bolało mnie, że nikt tam nic fajnego nie napisze, tylko ukradną moje kradzione memy, wklejo na fejsa, napiszo „aktualke hehe” i myślą że fajrant. Otóż mój genialny plan polega na tym, że zamiast mema wkleję jakieś anime tiddies, które facebook usunie po wrzuceniu, więc osoby prowadzące fejsa będą musiały się w końcu wykazać kreatywnością! Mam 420 IQ.

YunYun

Dasei 67%
Tom 2 Rozdział 23 (czytaj online)
Molester Man
Tom 1 Rozdział 19 (czytaj online)

5 komentarzy

YES YES YES YES YES

Udało się ziomeczki! Wspólnymi siłami wymęczyliśmy 18 rozdział Molestera! Ci, którzy nadal nie zaczęli go czytać, zdecydowanie powinni zacząć, bo właśnie wjeżdżamy w endgame i jedno z najlepszych zakończeń mang w historii chińskiej kinematografii

Dla fanów zBoku mamy nieco gorszą wiadomość – od tego rozdziału zmienia się grupa, od której bierzemy rozdziały, co niestety odbije się na jakości skanów. Będziecie musieli z tym żyć, bo o ile japońskie rawy są dostępne w necie, to trzebaby nad nimi trochę więcej popracować, co spowolniłoby wydawanie. A wiem, że są tu osoby ciężko uzależnione od tej mangi, więc nie chcę ich trzymać na głodzie.
Dobra dość pierdolenia, miłej lektury i widzimy się w następny piątek (albo i nie, tego nigdy nie wiecie).

PS: Przypominam, że w prawym menu macie playliste z muzyką dla weebów z poziomów 3-5.
PSS: Kochamy wszystkich komentujących!
PSSS: Nohomo

Boku Girl
Tom 10 Rozdział 91 (czytaj online)

Molester Man
Tom 1 Rozdział 18 (czytaj online)

7 komentarzy 8 komentarzy

2 dni xd

Witam wszystkich w nowym roku, tak cudownie rozpoczętym przerwaniem tradycji piątkowych aktualek! Tym razem aktualkę pisze Dracolih, bo robię każdą możliwą rzecz poza pisaniem swojej pracy inżynierskiej (którą w zasadzie powinienem był mieć gotową przed świętami). Dlatego też starczy tego tekstu, łapcie mema i nowe rozdziałki!

Dasei 67%
Tom 1 Rozdział 9 (czytaj online)
Molester Man
Tom 1 Rozdział 16 (czytaj online)

6 komentarzy

Zapomniałem dać tytuł xd

Podziwiajcie mema autorstwa Dracoliha!

Niech żyje renesans memiczno-edycyjny! Tak swoją drogą to serio nie kumam czemu nikt nie chce nam pomóc przy edycji. Rozumiem, że jestem drugim Mussolinin, ale bez przesady. Mogłbym być Hitlerem! Zresztą dla równowagi mamy w grupie takie miłe osobistości jak Pucia (która zeżre wszystkie Twoje frytki jak tylko spuścisz z nich wzrok na 0.014 sekundy) czy Mrine, która jak się dowie kiedy masz urodziny to napisze Ci z ich okazji esej na 89 stron A4. Jest jeszcze Ważniak, który jest niemiły tylko jak jest trzeźwy, ale praktycznie nie trzeźwieje, także luzik. No i mistrz tłumaczeń Dracolih, który wprawdzie zawsze ma jakieś prjekty zaległe na studia do zrobienia (że o tłumaczeniach nie wspomnę), to na pewno znajdzie czas żeby zrobić Ci ogrzewanie podłogowe w łazience. Także lepiej nie mogłeś trafić! Drużyna Marzeń!

Dasei 67%
Tom 1 Rozdział 7 (czytaj online)
Molester Man
Tom 1 Rozdział 15 (czytaj online)

8 komentarzy 5 komentarzy

ASDF

Mamy nowego ziomeczka do edycji Boku, brawa dla Kasai *brawo brawo*, wiec istnieje szansa, ze beda czesciej rozdzialy. Tylko ktos musi je jeszcze tlumaczyc. Wiec istnieje szansa, ze nowy edytor bedzie po prostu sie nudzil czekajac na tłumaczenie. To dość prawdopodone. xD Jestem głodny.

Boku Girl
Tom 8 Rozdział 69 (czytaj online)

Molester Man
Tom 1 Rozdział 14 (czytaj online)

9 komentarzy 5 komentarzy